الثقافة والفن

نادية الكامل تهاجم محمد رمضان بشراسة ثم تحذف منشورها

أثارت ”نادية الكامل” زوجة النجم المصري ”أجمد الفيشاوي” موجة من الجدل بعد نشرها منشور عبر حسابها على أحد مواقع التواصل الاجتماعي تهاجم فيه محمد رمضان ثم قامت بعد ذلك بحذف المنشور.

وكتبت نادية الكامل في منشورها: ”يا نجم مش عيب أبدا إن الإنسان يكون غني ومعاه فلوس ومبسوط بيها طالما هو شقي وتعب فيها ”.

وتابعت : ” بس العيب عليك دلوقت .. مفيش دلوقت في العالم كله وبتكلم عن الناس اللي معاها فلوس حد ماشي زيك كده .. الناس الفنانين والرياضيين ونجوم المجتمع بيكون عندهم big team عشان يهيئ حياتك وتعرف بتعمل إيه بفلوسك ” .

وأضافت زوجة الفيشاوي : ” ومفيش حد دلوقت غير وهو عنده life coach  بيعلمك ويعرفك تطلع تقول إيه وإزاي وأمتى ودي مش عيب أبدا .. الحاجات دي اتعملت مخصوص للناس اللي زيك اللي هما في مستوى عقلي وإجتماعي ضعيف أو ناس أغنيا جدا ولازم team يدير الفلوس دي ومعاها حد يعرفك بتعمل إيه ” .

واستكملت : ” طبعا ده غير خلفيتك الفقيرة اجتماعيا ودنو نفسك وضعفها وكرهك لنفسك قبل الناس وإنك قليل التعليم وده مش ذنبنا .. بجد إنت محتاج علاج ومحتاج تاخد خبطة في راسك تنسيك إنك كنت سبب في قتل وموت إنسان وعيلته عشان معتقدش إن فيه إنسان يقدر يعيش بذنب زي ده وتبعاته .. يا نجم انت الوحيد اللي أثبت صحة ومعنى كلة الطبقية بجد

وسابقا شنت نادي موجة من الهجوم على محمد رمضان على خلفية الأزمة التي كشفها مصمم الأزياء ” أشرف فجلة ” بينه وبين رمضان وعدم التزامه في دفع له ثمن ملابس حصل عليها من تصميمه.

 

Editor-in-Chief: Muthanna Al-Jalili

صحافي متخصص في الشؤون السياسية، يناقش القضايا العربية والإقليمية، حاصل على ماجستير في الإعلام من الجامعة الأسلامية، وعمل في العديد من المنصات الإخبارية ووكالات الأنباء الدولية، وعمل منتجا لأفلام استقصائية لصالح جهات نشر عربية وإقليمية، وترأس تحرير عدة برامج تلفزيونية.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى